Pojmenované chyby v práci, kvůli kterým vypadáte neprofesionálně

Pokud ve vážných pracovních e-mailech používáte plačící a smějící se emotikony, pak se to vašim kolegům určitě líbit nebude.

Ve většině zaměstnání zaměstnanci používají e-mail každý den ke sdělování důležitých informací spolupracovníkům. Mnoho lidí však dělá běžné chyby, které mohou ukázat vaši neprofesionální stránku. Huffpost o tom informuje.

Váš e-mail obsahuje pravopisné a gramatické chyby

Není nic horšího, než když zjistíte, že jste v e-mailu špatně napsali jméno příjemce. Pravopisné chyby způsobují, že vypadáte nedbale a neprofesionálně. Abyste se vyhnuli těmto nepříjemným chybám, dvakrát zkontrolujte pravopis jména příjemce. Odborníci doporučují číst e-maily nahlas, abyste mohli zachytit chyby.

Většina e-mailových programů má funkci kontroly pravopisu, takže byste ji měli používat. A pokud uděláte chybu s něčím jménem, ​​omluvte se a příště se ujistěte, že je správné.

Příliš ležérní

Pokud ve vážných pracovních e-mailech používáte plačící a smějící se emotikony, pak se to vašim kolegům určitě líbit nebude.

Lidé často působí ve svých pracovních e-mailech neprofesionálně, když jsou příliš ležérní a používají nedokončené věty a emotikony.

Profesionálové by měli používat profesionálnější tón a vyhýbat se emotikonům. Pokud také vidíte, že váš příjemce je jako lékař nebo profesor, měli byste to ve výchozím nastavení zahrnout do zpráv s nimi.

Dlouhé listy

Nechcete otevírat e-mail od kolegy a číst ho příliš dlouho. Nejlepší e-maily jsou ty, které jsou přímo k věci.

Lidé skenují zprávy, a pokud je váš e-mail příliš dlouhý, příjemci mohou chybět klíčové detaily.

Chcete-li, aby byly věci jasné a snadno sledovatelné, zkuste dopis rozdělit na kratší věty a odstavce a přidat odrážky. A nezapomeňte přesně uvést, co od příjemce potřebujete.

Když se zlobíš, napiš dopis

E-maily nejsou jen komunikační nástroje, mohou sloužit i jako dokument vašeho chování. Proto nikdy neposílejte zprávy, když jste naštvaní, protože můžete napsat něco, co „nelze vzít zpět“.

Sledujte svůj emoční stav a v takových chvílích neposílejte dopisy. Když se zlobíte, je nejlepší dopis nejprve napsat do dokumentu aplikace Word, který nepotřebujete ukládat. Je to skvělý způsob, jak se zbavit negativních pocitů.

Rating
( No ratings yet )
Tipy na každý den!